Telefoontovenaar (32 uur)
De klok slaat 9 uur, op naar je bureau. Jouw werk draait om de inkomende telefoontjes van particuliere klanten. Headset op? Daar gaat ‘ie dan!
Triiing. Een mevrouw wil graag het boek bestellen dat gisteravond op NPO3 werd besproken. Die met die gele kaft. De titel? Die is ze helaas vergeten. Geen probleem – even googelen, bingo! Je verwerkt de order en zorgt dat het pakket zo snel mogelijk bij haar op de mat ligt.
Triiing. Of Paagman twintig gesigneerde boeken kan leveren voor een evenement. Dat moet je even checken bij de uitgever. Komt in orde, de auteur is deze week in de gelegenheid om twintig stuks van een krabbel te voorzien. Je leidt de actie in goede banen, alleen krijg je de klant nu niet meer te pakken om de opdracht te bevestigen...
Triii – oh, het is voor Marketing. Mooi, dan kun jij meteen even lunchen!
Triiing. Triiing. Een stuk of vijf telefoontjes over bestellingen die nog niet zijn bezorgd, zou er iets aan de hand zijn met PostNL? Je noteert de klachten, loopt naar onze postbalie en zoekt uit wat eraan schort. Aha: vanuit Paagman zijn de bestellingen als briefpost verstuurd, maar PostNL levert ze af onder de voorwaarden van een pakket. Dat betekent dat ze iets later op de dag worden bezorgd. Je belt de klanten terug om ze gerust te stellen.
Triiing. Een meneer heeft een bureaustoel apart laten zetten bij onze vestiging aan de Frederik Hendriklaan, maar moet morgen toevallig in Delft zijn voor een werkafspraak. Zou hij de stoel misschien daar kunnen ophalen? Tuurlijk, dat ga je voor hem regelen. Je geeft de wijziging door via ons computersysteem, instrueert de chauffeur en belt je collega’s in Delft om ze op de hoogte te brengen.
Je belt nog een laatste keer terug naar de klant met het signeerverzoek, ditmaal met succes. Altijd fijn om je dag af te sluiten met een supertevreden klant. Tot morgen!
Check je profiel, dan weet je het zeker:
Je schrijft en spreekt vlekkeloos Nederlands en goed Engels;
Oplossingsgericht en empathisch: jouw middle name. Het zit in je om mensen een goed gevoel te geven;
Je leeft je makkelijk in en raakt niet in paniek als de telefoon roodgloeiend staat;
Lastige vraag? Nee hoor. Je zoekt creatief naar oplossingen en handelt elk gesprek vriendelijk en respectvol af;
Al ervaring met klantenservice? Dat is een plus!
Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben.
Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij ‘n steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.
Diverse trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk;
Een vette personeelskorting op alle producten, dus ook op die lekkere lunch in ons café;
Een startsalaris op basis van de cao Boek- en Kantoorvakhandel van €2.333,- o.b.v. 38 uur (indien je ouder bent dan 20 jaar);
Een reiskostenvergoeding wanneer je meer dan 10 km van het werk woont (tot maximaal 30 km);
Een uitstekende pensioenregeling zodat jij ook kunt blijven genieten op je oude dag;
Veel leuke team- en bedrijfsuitjes, zoals de jaarlijkse Back2Work barbecue en de befaamde Paagman kerstborrel;
De mogelijkheid om deel te nemen aan veel leuke extra's zoals het Boek van de Maand-team of team Paagman Tipt Boeken Podcast.
We zoeken een nieuwe collega voor 4-5 dagen in de week. Natuurlijk gooien we je niet direct in het diepe. We helpen je op weg en vertellen je alles wat je moet weten, zodat je snel zelf aan de slag kunt.
Wil je ons team komen versterken als Telefoontovenaar? Dan horen we graag van je!