Relatiebeheerder Zakelijke Verkoop (28-32 uur)

Solliciteer nu

Relatiebeheerder Zakelijke Verkoop (28-32 uur)

Als Relatiebeheerder ben jij het vaste gezicht voor onze zakelijke klanten. En dat zijn er nogal wat! Jij kent hun wensen, uitdagingen en voorkeuren net zo goed als je eigen boekenkast. Je bouwt relaties met aandacht, houdt ze warm met oprechte interesse en versterkt ze met slimme oplossingen. Met jouw commerciële voelsprieten spot je kansen voordat ze zich aandienen. Je stuurt elke offerte en bestelling vlekkeloos richting een happy klant. Jij bent niet zomaar een accountmanager, jij bent een verhalenbouwer in de zakelijke wereld van boeken en kantoorartikelen.

Full-time / Part-time · Frederik Hendriklaan 217, Den Haag

Zo ziet je werkdag eruit

Je start de dag met een korte check-in op de Frederik Hendriklaan (“de Fred”) samen met jouw sidekick van de binnendienst. Jullie vormen een sterk duo en zorgen er samen voor dat alles rondom de zakelijke klanten en bestellingen op rolletjes loopt. Goede kop koffie erbij, dat is een lekker begin van de dag!

Daarna in de auto richting een vaste klant die zijn collectie wil uitbreiden. Ze willen iets bijzonders: een doos kakelverse boeken, kant-en-klaar bestickerd én met leespleziergarantie. Je bespreekt de wensen, checkt de details en terug op kantoor stel je direct een offerte op die perfect aansluit bij hun wensen en commercieel 100% klopt. Zo zorg je ervoor dat deze bibliotheek over een tijdje met een grote glimlach hun nieuwe boeken in ontvangst neemt. Klant blij; jij nog blijer.

Even lunchen, en dan, hup: tijd om de cijfers in te duiken. Je bent non-stop bezig met het vertalen van de marktstrategie (waar jij een belangrijke hand in hebt gehad) in acties gericht op nieuwe zakelijke klanten. Samen met de aanvoerder van de afdeling bespreek je de beste aanpak om ons netwerk van ruim 500 zakelijke accounts verder uit te breiden. Bedrijven, scholen, bibliotheken.. waar liggen groeikansen? Wie kunnen we benaderen en hoe gaan we dat doen?

De rest van de middag werk je samen met je collega's nog wat openstaande punten af. Die ene pitch voor de gemeente Den Haag, voor een mooie aanbesteding van jeugdboeken. En die logistieke puzzel voor een klant die 300 boeken op verschillende adressen wil afleveren, mét elk een persoonlijk kaartje erbij. Mooie uitdaging! Je checkt of alles klopt, overlegt met de interne afdelingen en zorgt ervoor dat we steeds weer de verwachtingen overtreffen.

Pas jij bij Paagman?

Check je profiel, dan weet je het zeker:

  • Je wordt blij van boeken en kantoorartikelen, nog blijer van orders scoren, maar het allerblijst word je van contact met mensen;

  • Afspraak is écht afspraak bij jou; je bent loyaal als een labrador en net zo betrouwbaar als een klok die altijd gelijk loopt.

  • Zelfstandig werken? Piece of cake. Maar je weet ook precies wanneer je de samenwerking moet opzoeken om van iets een succes te maken.

  • Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt – daar kunnen collega’s en klanten op bouwen.

  • Jij ziet geen obstakels, alleen kansen met een strik erom.

Hier kun je op rekenen

Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met meer dan honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben. Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij ‘n steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.

Verder bieden we je:

  • Een werkplek in een bruisende omgeving waar altijd veel gebeurt. 

  • Een maandsalaris op basis van schaal 8 van de cao Boek- en Kantoorvakhandel van minimaal €2.518 en maximaal €3.190 op fulltime basis (38 uur).

  • Flinke personeelskorting op de producten die bij Paagman te vinden zijn. 

  • Goed onderweg en overal bereikbaar met een auto, telefoon en laptop van de zaak.

  • Diverse trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk.

  • Een uitstekende pensioenregeling zodat je kunt blijven genieten op je oude dag. 

  • Gedurende het jaar gezellige bedrijfs- en teamuitjes, zoals de Back2Work-barbecue en de befaamde Paagman Kerstborrel.

  • De mogelijkheid om in aanmerking voor allerlei extra's, zoals meedoen met de Paagman Podcast, het Boek van de Maand team of een werkbezoek aan het buitenland.

Je werkrooster

Werkdagen en -tijden bepalen we in overleg. Geen zorgen: we gooien je natuurlijk niet direct in het diepe. De eerste periode werken we je uitgebreid in, zodat je genoeg leert om zelf aan de slag te gaan.

Enthousiast?

Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in (de buurt van) Den Haag? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Rondom de (kinder)boekenweek, back to school en kerst is het voor Paagman hoogseizoen en rekenen we op extra flexibiliteit en inzetbaarheid van onze medewerkers. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Paagman groeit hard en is geregeld op zoek naar nieuwe collega's. Door keihard en met veel plezier te werken, maken we elke dag onze klanten blij. Doe je mee? Wij zijn de grootste boekhandel van de regio Den Haag en omstreken. Van nieuwe en tweedehands boeken tot een goede kop koffie met taart, van muziek, films, luxe stationary en cadeauartikelen tot alles voor kantoor: met het grootste gemak kiezen onze klanten dagelijks uit ons groeiende assortiment. Online en Offline, particulier en zakelijk. Daarnaast organiseren wij bijzondere evenementen met auteurs en muzikanten.
Onze website