Regisseur randassortiment (8-12 uur)
Je begint rond de klok van 9.00 en kruipt eerst achter de computer om je mails te checken. Sommige kunnen wachten, andere pak je gelijk op: producten die niet leverbaar zijn, prijzen die niet kloppen of het magazijn heeft je hulp nú nodig. Prima, jij lost het allemaal op vanachter je scherm. Als deze eerste taken erop zitten, begin je met een gerust hart aan de rest van je dag. Inmiddels is het 10.00 uur. Nog even een flinke slag slaan voor de lunch, te beginnen bij artikelen invoeren. Van knuffels tot servies en van pennen tot notitieboeken: alles krijgt een plekje in het systeem. De juiste informatie over elk product vraag je op bij de leverancier – denk aan barcodes, afbeeldingen en inkoopprijzen.
Zodra alles netjes in de digitale omgeving staat, zet je je creatieve pet op. We publiceren vandaag namelijk wat nieuwe spullen op de website, alleen mist er nog een leuke begeleidende tekst. Schrijven maar! Als echte woordsmid – en met een snufje ChatGPT – heb je die binnen no-time op papier. Vlak voor lunchtijd loop je nog even langs IT. Eerder vandaag klopten er wat dingen niet in het systeem, maar gelukkig is dat zo verholpen.
Tijd om te eten, en natuurlijk om even bij te praten met collega’s. Kopje koffie erna, korte wandeling als je zin hebt, en weer door. Boven aan het middagmenu staat weer je mailbox. Is er nieuws? Je ziet een mail van Marketing: of je dat evenement van volgende week even op de website wil publiceren. Nadat je dat hebt gedaan, duik je in de prijswijzigingen. Leveranciers mogen hun tarieven twee keer per jaar aanpassen, waarna we vaak hetzelfde doen met onze verkoopprijzen. Aan de hand van bepaalde marges bepaal jij zelf wat die worden.
De dag loopt op z’n einde. Voor je afzwaait, heb je nog een kort overleg met Marketing. Eens in de zoveel tijd komen jullie samen, bijvoorbeeld om te overleggen hoe we onze producten op de website kunnen presenteren. Daarna schuif je nog even aan bij je leidinggevende. Een keer in de week bespreken jullie hoe het gaat, en of je ’t allemaal redt. Als regisseur randassortiment dop je de meeste boontjes zelf, maar je bent nooit alleen. Op de afdeling krijg je gezelschap van de zakelijke klantenservice. En de verantwoordelijkheid die je hebt? Die draag je met trots.
Check je profiel, dan weet je het zeker:
Je hoeft geen IT-expert te zijn, maar moet wél overweg kunnen met Word en Excel.
Niets gaat vanzelf. Gelukkig weet jij als geen ander hoe je het voortouw neemt. Jij bent assertief genoeg om zelf knopen door te hakken.
Jij staat bekend om jouw positieve energie en laat je niet snel gek maken.
Of het nu vroeg in de ochtend of einde middag is: jij blijft secuur werken en verliest nooit je kenmerkende scherpte.
Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met meer dan honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben.
Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij ‘n steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.
Diverse trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk.
Een werkplek midden op "de Fred": een bruisende omgeving waar altijd wat gebeurt.
Een salaris op basis van schaal 4 van de cao Boek- en Kantoorvakhandel van €14,11 per uur (indien je ouder bent dan 20 jaar).
Een uitstekende pensioenregeling zodat je kunt blijven genieten op je oude dag.
Een flinke personeelskorting op de producten die bij Paagman te vinden zijn.
Een reiskostenvergoeding indien je reisafstand meer dan 10 kilometer is, en minder dan 30 kilometer.
Gedurende het jaar gezellige bedrijfs- en teamuitjes, zoals de Back2Work-barbecue en de befaamde Paagman Kerstborrel.
De mogelijkheid om in aanmerking voor veel toffe extra's zoals meedoen met de Paagman Podcast, het Boek van de Maand team of een werkbezoek aan het buitenland.
Je werkt op onze locatie aan de Frederik Hendriklaan. Jouw werkdagen en -tijden bepalen we in overleg.
Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in (de buurt van) Den Haag? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Vertel in je motivatiebrief in ieder geval welke relevante werkervaring je hebt, per wanneer je beschikbaar bent en wat je vakantieplannen zijn. Rondom de (kinder)boekenweek, back to school en kerst is het voor Paagman hoogseizoen en rekenen we op extra flexibiliteit en inzetbaarheid van onze medewerkers. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!