Professor Personeelszaken (24 uur)
Om de week af te trappen, heb je elke dinsdagochtend een kort overleg met alle aanvoerders en de directie. Welke vacatures staan er open? Starten er nog nieuwe collega’s? Zeker nu we inmiddels vijf vestigingen, waarvan twee buiten Den Haag, hebben, wordt het extra waardevol om geregeld bij elkaar te komen. Aansluitend steek je de koppen bij elkaar met de directeur, over het reilen en zeilen van de personeelszaken. Een tweewekelijkse meeting die je altijd even voorbereidt.
Je hebt tijd geblokt om je te buigen over de sollicitanten voor ons nieuwe café-restaurant. Eigenlijk is de complete HR-funnel jouw verantwoordelijkheid: van vacatureteksten publiceren en profielen scannen tot telefonische screenings afnemen en kennismakingsgesprekken voeren. Klikt het? Dan laat je de kandidaat een dagje meedraaien op de vloer en mag de aanvoerder de knoop doorhakken.
Samen met je collega’s van marketing ben je een wervingscampagne voor barista’s aan het opzetten. De doelgroep hebben jullie scherp, nu moeten jullie op zoek naar passende on- en offline manieren om deze te bereiken. Sowieso posters op de winkelramen en posts via social. Ook flyeren misschien? Op open dagen van scholen, met een koffiekar erbij? Goed idee. Jullie maken een plan en verdelen de taken. Nu moet er nog één belangrijke beslissing worden genomen: waar gaan jullie zo lunchen?
De administratieve klussen heb je bewaard voor na je broodje. Je stelt contracten op voor twee nieuwkomers, bevestigt een verlenging en voert cao-wijzigingen door aan de hand van een loontabel. Dan is je mailbox aan de beurt: een ziekmelding en wat vragen over een verlof. Da’s zo geregeld. Bij de verwerking van personeelswijzigingen word je trouwens ondersteund door de salarisadministrateur. Die houdt de contracten up-to-date, monitort budgetten en zorgt dat elk loonstrookje klopt.
Je collega van de kinderboekenafdeling belt: een medewerker uit haar team is bijna afgestudeerd en wil meer gaan werken. Is daar ruimte voor? Jullie lopen samen de roosters door – moet lukken! Je stuurt nog wat laatste mailtjes en zet alles klaar voor de klantgerichtheidstraining die vanavond voor de boekverkopers op het programma staat. Tot morgen!
Check je profiel, dan weet je het zeker:
Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben.
Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij ‘n steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.
Je werkt 24 uur per week. Dinsdag en donderdag zijn je vaste dagen, de rest van je uren plan je zelf in. Vanaf huis werken of toch liever naar kantoor? Voor je flexibele uren geldt: werk wanneer je wil, zolang het maar gedaan wordt.
Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in (de buurt van) Den Haag? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Vertel in je motivatiebrief in ieder geval welke relevante werkervaring je hebt, per wanneer je beschikbaar bent en wat je vakantieplannen zijn. Rondom de (kinder)boekenweek, back to school en kerst is het voor Paagman hoogseizoen en rekenen we op extra flexibiliteit en inzetbaarheid van onze medewerkers. Vergeet niet een recente foto bij te voegen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!