Kantoorvakhandel medewerker (24 uur)

Solliciteer nu

Kantoorvakhandel medewerker 

Een pallet vol punaises, een comfortabele bureaustoel of een tijdloze Montblanc. Met welke wens onze particuliere en zakelijke bezoekers ook binnenkomen, jij zorgt dat ze uitstekend worden geholpen en onze kantoorvakhandel happy verlaten. Samen met je team geef je topadviezen, hou je alle schappen scherp in de gaten en zorg je dat de bestellingen vlekkeloos verlopen – inkomende en uitgaande. Ben jij de collega met wie we kunnen lezen en schrijven? Klim in de pen!

Part-time · Frederik Hendriklaan 217, Den Haag

Zo ziet je werkdag eruit

Vrijdagochtend, iets voor negen. Je haalt snel een verse koffie in de personeelsruimte en zoekt je teamgenoot op. De kantoorvakhandel telt in totaal zeven medewerkers, van wie er op een dag maximaal drie werken. Samen nemen jullie de dag door: waar start je mee, wat heeft er haast, moeten jullie nog ergens op letten? Jij neemt vandaag de pakketten voor je rekening, terwijl je collega op de winkelvloer blijft. Kan de volgende keer net zo goed omgekeerd zijn.

Stipt negen uur kan het feest beginnen. Eerst zijn de uitgaande bestellingen aan de beurt: orders die klanten gisteravond hebben geplaatst – online of aan de kassa – maak jij in orde. Dat betekent dat je de juiste producten zorgvuldig uit de winkel verzamelt en klaarzet voor je collega’s in het magazijn. Het liefst in een lekker tempo, want de eerste zending gaat om één uur de deur uit. Tussendoor help je met afrekenen, beantwoord je telefoontjes en wijs je bezoekers naar de juiste planken. Want hoe druk je het ook hebt: uiteindelijk draait alles om de glimlach op het gezicht van onze gasten.

Naast boeken, kunnen bezoekers bij deze grootste vestiging van Paagman ook terecht voor muziek en films. De kantoorvakhandel is een aparte afdeling en zit in het deel van de winkel waar ook een kelder bij hoort. Twee verdiepingen dus. We verkopen veel: van pennen tot lampjes en van multomappen tot zitzakken. Dit assortiment hou je constant in de gaten op netheid en actualiteit. Ontbreekt er iets? Vul het aan of bestel het bij. Is het een rommel? Precies.

Na je lunch komt onze leverancier nieuwe goederen afleveren. Om te zorgen dat alle schappen goed gevuld blijven, is het aan jou om elk item zo snel mogelijk op de juiste plek te krijgen. Je splitst de voorraad: wat moet er naar boven, wat blijft beneden? Je deelt je taken slim in, zo ben je sneller klaar. En hou je meer tijd over voor andere dingen. Bijvoorbeeld om je collega’s in het magazijn te helpen, die druk zijn met een spoedbestelling. Iemand nog koffie?

Je krijgt een ambassade aan de lijn die nieuwe opbergmogelijkheden zoekt voor torenhoge stapels dossiers. Easy: je vertelt de beller enthousiast over onze nieuwe lijn archiefmappen waar je vorige week een producttraining over hebt gehad. En plaatst de order direct in de computer. Je helpt de laatste klanten met hun vragen en dan zit je dag er alweer op. Tot volgende week!

Pas jij bij Paagman?

Check je profiel, dan weet je het zeker:

  • Teamgenoten worden blij als je binnenkomt, want je hebt een positieve, collegiale instelling
  • Je hebt een frisse uitstraling en bent makkelijk benaderbaar
  • Ben je het ergens niet mee eens? Dan ben je niet bang om dat aan te geven
  • Naast een groot verantwoordelijkheidsgevoel, heb je een natuurlijke nieuwsgierigheid
  • Je spreekt vlekkeloos Nederlands en goed Engels
  • Verkoopervaring? Mooi meegenomen!

Hier kun je op rekenen

Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben.

Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij ‘n steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.

Verder bieden we je:

  • Diverse trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk 
  • Werken in een bruisende omgeving in één van de gezelligste straten van Den Haag
  • Een fijn team dat aanvoelt als familie, waar aandacht is voor jouw talenten 
  • Een flinke personeelskorting op alle producten die in onze winkels verkrijgbaar zijn, en in ons Kicking Horse Café 
  • Een salaris op basis van de cao Boek- en Kantoorvakhandel
  • Een goede pensioenregeling

Je werkrooster

We zijn op zoek naar twee nieuwe collega's voor onze kantoorvakhandel. De werkdagen kunnen verschillen maar zijn in ieder geval woensdag, donderdag, vrijdag en/of zaterdag, en de tijden verschillen tussen diensten van bijvoorbeeld 09.00 - 18.00 of 12.00 - 17.00.  Natuurlijk gooien we je niet direct in het diepe. De eerste weken werken we je in, zodat je genoeg leert om zelf aan de slag te gaan. 


Enthousiast?

Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in (de buurt van) Den Haag? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Vertel in je motivatiebrief in ieder geval welke relevante werkervaring je hebt, per wanneer je beschikbaar bent en wat je vakantieplannen zijn. Rondom de (kinder)boekenweek, back to school en kerst is het voor Paagman namelijk hoogseizoen en rekenen we op extra flexibiliteit en inzetbaarheid van onze medewerkers. Vergeet niet een recente foto bij te voegen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!