Evenementenmaestro 5 - 7,5 uur

Solliciteer nu

Evenementenmaestro      5 - 7,5 uur

Van moestuinworkshops tot muzikale poppentheaters, van de boekpresentatie van 

Ut Groen-Geile Boekie tot een vragenvuur aan Maarten van Rossem: op onze winkelvloer bieden we wekelijks een stampvol evenementenprogramma. Jij zorgt ervoor dat elk event op rolletjes loopt: dat de microfoon ’t doet, je gasten vorstelijk ontvangen worden en je publiek een toptijd heeft. Klinkt goed? Lees verder, solliciteer en help Paagman nóg beter op de kaart zetten!

Part-time · Frederik Hendriklaan 217, Den Haag

Zo ziet je werkdag eruit

Gemiddeld organiseren we zo’n vier events per week, waarvan de meeste ’s avonds en in het weekend. We nodigen zwaargewichten uit als Joris Luyendijk, Youp van ‘t Hek en Kader Abdolah, maar ook minder bekende schrijvers uit eigen stad. Of muzikanten, want ook onze platenzaak heeft een drukke agenda. Wat het programma ook is, jij zorgt dat het van begin tot eind vlekkeloos verloopt. Tegelijkertijd ben je het visitekaartje van Paagman: gastvrij en beslist.

Een uurtje voor het evenement begint, sta je in de boekwinkel om alles piekfijn in orde te maken. Je zet de stoelen recht, sluit de microfoon aan en start alvast het televisiescherm op, zodat je geen technische hoogstandjes meer hoeft te verrichten als de zaal al halfvol zit. Natuurlijk heb je dan al gecheckt wie je die keer welkom heet, en wat het thema van het evenement wordt. Wel zo handig, want het komt vaak voor dat jij je gast moet introduceren bij het publiek. Over je gast gesproken: die ontvang je hoogstpersoonlijk. Je zorgt dat hij of zij zich goed kan voorbereiden, en zich meteen gemakkelijk voelt.

Begint het evenement, dan heet je het publiek van harte welkom en presenteer je je gast met een praatje. Hoeveel mensen er in de zaal zitten, verschilt per keer. Soms zijn het er twintig, soms wel honderd of meer. Bij een volle bak krijg je er natuurlijk een hulp-host bij; we laten je niet worstelen als er tóch weer een nieuwe Harry Potter uit is en J.K. Rowling ‘m eigenhandig komt signeren. Kleinere evenementen draai je wel zelf, maar ook daarbij sta je nooit écht alleen. Voor nood kun je altijd terecht bij je collega’s in de winkel.

Is het evenement op z’n eind, dan zorg je voor een prettige afsluiter en laat je iedereen rustig vertrekken. Ook zet je alles weer netjes op z’n plek, zodat de evenementenlocatie weer gewoon onderdeel wordt van de boekwinkel. Zo zorg je een aantal keer per week voor een evenement dat bij onze gasten én klanten in de smaak valt.

Pas jij bij Paagman?

Check je profiel, dan weet je het zeker:

  • Ook al is je werk uitvoerend, je denkt zelf na, bijvoorbeeld als er even iets niet gaat zoals gepland.
  • Je bent outgoing en verwelkomt (bekende) auteurs en artiesten op je gemak.
  • Daarnaast ben je representatief, want je bent het visitekaartje van Paagman.
  • Je bent doortastend: gaat er iets mis, dan los je dat snel en soepel op.
  • Heb je affiniteit met techniek? Mooi, want dat is een pre.
  • Omgaan met druk(te) is een van je sterkste kanten.
  • Je bent flexibel. In drukke periodes – zoals het najaar of de Boekenweek – ben je ruimer beschikbaar.
  • Je vergeet nooit voor wie je het allemaal doet: onze gasten. Zij blij, wij blij, jij blij.

Hier kun je op rekenen

Paagman is een onafhankelijk familiebedrijf met honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben. Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen.

Verder bieden we je:

  • een dienstverband vanaf 1 september a.s.
  • trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk
  • een flinke personeelskorting
  • salaris op basis van de CAO voor Boek en Kantoorvakhandel
  • een pensioenregeling
  • regelmatig leuke teamactiviteiten: van borrels tot barbecues

Je werkrooster

Per week werk je ongeveer vijf tot zeven en een half uur, op basis van een nulurencontract. Je bent flexibel en werkt in de avonduren en in het weekend.

Enthousiast?

Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in (de buurt van) Den Haag? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Vertel ons in je motivatiebrief in ieder geval welke relevante werkervaring je hebt, per wanneer je beschikbaar bent en wat je vakantieplannen zijn. En vergeet niet een recente foto bij te voegen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

We zijn de grootste boekhandel van Den Haag met tevens winkels in Delft en Leidschendam. Van nieuwe en tweedehands boeken tot een goeie kop koffie met taart, van muziek tot alles voor kantoor: met het grootste gemak kiezen onze klanten dagelijks uit ons groeiende assortiment. Online en offline, particulier en zakelijk. Daarnaast organiseren we bijzondere evenementen met auteurs en muzikanten.
Onze website