Aanvoerder Klantenservice & Zakelijk (32-36 uur)
08:45
Maandagochtend, Frederik Hendriklaan ("de Fred"). Eerst even napraten over het weekend met een kop koffie erbij, dan aan de bak. Jouw team trapt af met een weekstart, waarin jullie bespreken welke verkoopprojecten en activiteiten er in de pijplijn zitten.
Je checkt direct even in bij de klantenservice B2C, hoe ziet de inbox eruit? Welke vragen hebben we binnengekregen? Staan er evenementen op de agenda waar we telefoontjes over verwachten? Jij verdeelt de taken en zorgt dat je collega’s weten wat ze te doen staat.
9:30
Vandaag op de agenda: de Kinderboekenweek. Die komt er weer aan, dus de komende tijd benaderen jullie alle scholen in de regio Den Haag. Als scholen een tijdelijke boekenkraam op locatie willen, regelen jullie dat voor ze: Paagman levert de kraam, de pinapparaten én alle boeken.
11:00
Aansluitend heb je een halfjaarlijks voortgangsgesprek met je collega uit de binnendienst B2B. Zij werkt sinds vorig jaar op de klantenservice, en heeft het erg naar haar zin. Jullie bespreken wat er goed gaat, wat er beter kan en waarin zij zich verder wil ontwikkelen.
13:30
Na de lunch komt er een grote bestelling binnen van een school die een bibliotheek wil beginnen: dat betekent dat ze in één klap honderden boeken bestellen. Jouw team neemt de order aan en regelt het klantcontact, de logistiek en de samenwerking met derde partijen – zoals de sociale werkplaats die alle boeken lamineert en verstevigt voordat ze de deur uitgaan. Jij vraagt je collega van de kinderboekenafdeling om alvast een boekenlijst op te stellen.
14:00
Even een rondje langs het magazijn, ook jouw verantwoordelijkheid. Hier stroomt dagelijks een verse lading boeken en andere producten binnen – van online bestellingen tot leveringen voor andere vestigingen. Gelukkig heeft de assistent-aanvoerder alles strak geregeld. Check!
15:45
De accountmanager zakelijke klanten heeft een meeting met je ingepland. Ook al werkt hij zelfstandig, jij bent eindverantwoordelijk voor de targets. Die dreigen we nu niet te halen, daarom stelt hij een kortingsactie voor: bij honderd pakken printpapier krijg je er tien gratis. Goed idee! Jullie schakelen marketing in om er morgen gelijk een nieuwsbrief uit te doen.
17:20
Je stuurt nog snel een mail naar een van onze logistieke partners om een contractbespreking in te plannen: hoog tijd om het weer eens over de verzendtarieven te hebben. Daarna klap je je laptop dicht – morgen weer een dag!
Check je profiel, dan weet je het zeker:
Je hebt al eens eerder met veel plezier leidinggegeven of een rol als teamcoach vervuld, bij voorkeur in een commercieel bedrijf.
Met jouw verbindende stijl en natuurlijke overtuigingskracht krijg je anderen makkelijk mee.
Door je commerciële voelsprieten weet je als geen ander hoe je onze producten aan de mens brengt.
Gebeurt er van alles tegelijk? Geen punt: jij houdt het overzicht en raakt niet snel in de stress.
Je hebt een positieve mindset en bent het zonnetje op kantoor!
Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels.
Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met meer dan honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben. Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij ‘n steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.
Diverse trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk.
Een werkplek in een bruisende omgeving waar altijd veel gebeurt.
Een maandsalaris op basis van schaal 8 van de cao Boek- en Kantoorvakhandel van minimaal €2.481 en maximaal €3.143 op basis van 38 uur per week.
Een uitstekende pensioenregeling zodat je kunt blijven genieten op je oude dag.
Een flinke personeelskorting op de producten die bij Paagman te vinden zijn.
Een reiskostenvergoeding indien je reisafstand meer dan 10 kilometer is, en minder dan 30 kilometer.
Gedurende het jaar gezellige bedrijfs- en teamuitjes, zoals de Back2Work-barbecue en de befaamde Paagman Kerstborrel.
De mogelijkheid om in aanmerking voor veel toffe extra's zoals meedoen met de Paagman Podcast, het Boek van de Maand team of een werkbezoek aan het buitenland.
Je werkt van maandag t/m vrijdag, tijdens kantooruren. Geen zorgen: we gooien je natuurlijk niet direct in het diepe. De eerste periode werken we je uitgebreid in, zodat je genoeg leert om zelf aan de slag te gaan.
Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in (de buurt van) Den Haag? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Rondom de (kinder)boekenweek, back to school en kerst is het voor Paagman hoogseizoen en rekenen we op extra flexibiliteit en inzetbaarheid van onze medewerkers. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!