Aanvoerder B2B en Magazijn (38 uur)

Solliciteer nu

Aanvoerder B2B en Magazijn      (38 uur)

Zakelijke verkoop, webshopbestellingen, maar ook personeelsplanningen en commerciële support aan andere teams: er komt heel wat kijken bij deze leidinggevende functie. Leuk juist, want zo zit er altijd variatie in je dag. En je bent bij verschillende afdelingen van onze winkel betrokken. Een verantwoordelijke baan, met collega’s waar je op kunt bouwen, bij de grootste boekhandel van de regio Den Haag. Iets voor jou?

FULL-TIME · FREDERIK HENDRIKLAAN 217, DEN HAAG

Zo ziet je werkdag eruit

Frederik Hendriklaan, negen uur. Eerst even een kop koffie. Als aanvoerder van de afdeling B2B geef je leiding aan drie teams: de binnendienst, de buitendienst en het magazijn. In het eerste team draai je zelf mee, de rest stuur je op afstand aan – alles bij elkaar zo’n elf mensen. Vandaag start je met een bezoekje aan het magazijn om de dagplanning door te nemen met je assistent. Zij is je oren en ogen op de vloer daar en regelt de dagelijkse aansturing. Alles in orde? Mooi, tot later.

Tijd voor het aanvoerdersoverleg. Deze wekelijkse standup helpt ons om alle commerciële afdelingen van onze winkel goed te laten samenwerken, van de kinderboekenafdeling en het café-restaurant tot marketing en communicatie. De Boekenweek komt eraan, wat betekent dat voor de verkoop? Is er nog hulp nodig in het magazijn? Hoe verdelen we de extra telefoontjes? Jullie maken een plan en delen dat elk met jullie teams.

Na de lunch heb je een functioneringsgesprek met een medewerker uit de binnendienst. Dit personeelsaspect is een belangrijk onderdeel van je werk, je regelt bijvoorbeeld ook planningen, vakantiedagen en verzuim. Met je teamgenoot bespreek je z’n ontwikkeling, altijd fijn om even te horen hoe het gaat. Terug bij je bureau horen jullie bij de collega met telefoondienst net een grote meubelbestelling binnenkomen. Snel de koppen bij elkaar: hebben we alle artikelen in huis of moeten we bijbestellen? En welke korting kunnen we toepassen?

De accountmanagers van de buitendienst willen graag met je overleggen. Zij zijn continu op pad om zakelijke klanten te bezoeken en werken heel zelfstandig, maar jij bent eindverantwoordelijk voor de targets. Deze dreigen ze nu niet te halen, daarom stellen ze voor een actie in te lassen voor een populair product. Kopieerpapier, misschien? Klinkt top, goed idee. Nog even een pitstop bij het magazijn, dan zit je dag erop. Tot morgen!

Pas jij bij Paagman?

Check je profiel, dan weet je het zeker:

• Je hebt een positieve, flexibele, verkoopgerichte instelling

• Een groep collega’s aansturen (van juniors tot seniors) gaat je natuurlijk af

• Bij voorkeur heb je ervaring met leidinggeven in een commerciële omgeving

• Je werkt gestructureerd en houdt overzicht, zelfs als er veel tegelijk gebeurt

• Ook ben je erg servicegericht: je gaat tot het uiterste om onze klanten te helpen

• Lukken dingen niet direct? Geen punt, jij hebt een lange adem en houdt het hoofd koel

• Je spreekt en schrijft vlekkeloos Nederlands en goed Engels

Hier kun je op rekenen

Paagman is een zelfstandig, onafhankelijk familiebedrijf met meer dan honderd enthousiaste collega’s die één ding gemeen hebben: de drive om keihard te werken. Zo maken we dagelijks onze klanten blij – én onszelf. Je stapt aan boord van een team van gedreven, ambitieuze en betrokken professionals, waarin gelijkwaardigheid vooropstaat. Geen dag is bij ons hetzelfde, behalve dat het een kans is om het beter te doen dan gisteren. Dat proberen we elke dag opnieuw, waarbij we ook veel lol hebben.

Heb je een goed idee? Neem het initiatief, dan volgen we je. Want als onderdeel van Paagman krijg je niet alleen verantwoordelijkheid, we geven je ook de ruimte om daar iets mee te doen. Een baan met impact bovendien, want met elk boek dat we verkopen, draag jij een steentje bij aan de ontwikkeling van de maatschappij.

Verder bieden we je:

• trainingen en opleidingen om je te laten groeien, zowel professioneel als persoonlijk

• een salaris op basis van de cao Boek- en Kantoorvakhandel

• een pensioenregeling

• personeelskorting

Je werkrooster

Je werkt 38 uur per week, elke doordeweekse dag van 9.00 tot 17.30 uur. Natuurlijk gooien we je niet direct in het diepe. Eerst werken we je goed in, zodat je snel zelf aan de slag kunt.

Enthousiast?

Ben je ervan overtuigd dat we bij elkaar passen en woon je in de buurt? Dan kijken we uit naar je sollicitatie. Vertel ons in je motivatiebrief in ieder geval welke relevante werkervaring je hebt, per wanneer je beschikbaar bent en wat je vakantieplannen zijn. Rondom de (kinder)boekenweek, back to school en kerst is het voor Paagman hoogseizoen en rekenen we op extra flexibiliteit en inzetbaarheid van onze medewerkers. Vergeet niet een recente foto bij te voegen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!